Thursday 21 May 2015

10 Perkara Yang Ibu Buat Untuk Anak-Anak

Semenjak aku menjadi seorang ibu ni, aku rasa macam-macam aku nak buat untuk anak aku, Aneeq. Aku rasa macam nak bagi segala-galanya untuk Aneeq, macam nak bagi dunia ni pada dia. Ceyh ceyh. Hahahhaa. Berangan sangat kan?

Resepi Cinta Ibu

Bila aku baca satu artikel pasal 10 perkara yang seorang ibu sanggup buat dan akan buat untuk anak-anak dan kelurga dia, aku rasa semangat nak buat kesemua 10 perkara yang disenaraikan tu. Tapi yang aku paling nak buat adalah nombor 9.

Kalau korang nak baca artikel pasal 10 perkara yang seorang ibu sanggup buat dan akan buat untuk anak-anak serta keluarga dia tu, korang boleh baca dekat website di bawah ni.




Nombor 1 sampai 10, semua Mak aku boleh buat. Aku pun nak jadi macam Mak aku untuk Aneeq. :)


No comments: