Thursday 21 May 2015

15 Perkara Yang Anda Akan Buat Apabila Menjadi Ibu Bapa

Menjadi ibu bapa kepada anak-anak dah menjadi satu impian kepada semua orang. Betul tak? Bila dah ada anak, macam-macam perkara yang kita nak buat untuk anak kita. Kadang-kadang, apa yang kita buat tu kita tak perasan baik ke buruk ke, buat anak terasa ke tak ke, orang pandang serong ke tak ke.

Ibu Bapa



Aku ada baca satu artikel pasal perkara-perkara yang biasa mak bapak buat bila dah ada anak. Korang boleh baca dekat SINI. Kelakar pun ada. Rasa macam eh, macam betul je. Mak aku pernah buat. Bapak aku pernah buat. Hahahha.

Kalau korang ni dah jadi mak bapak, apa perkara yang korang rasa korang buat tu, buat anak rasa tak selesa? Ada tak antara 15 perkara dekat bawah ni yang korang pernah buat atau  mak bapak korang pernah buat?



15 Perkara Yang Anda Akan Buat Apabila Menjadi Ibu Bapa

 

 

Nombor satu memang bapak aku selalu buat pada aku. Hewhewhewhew~




No comments: