Monday, 25 May 2015

15 Pose Gambar Anak-Anak Yang Selalu Ibu Bapa Ambil

Percaya tak kalau aku cakap, gambar-gambar kita yang diambil waktu-waktu kecil dulu semua sama saja. Maksud aku sama, semua keluarga akan ambil gambar dalam pose yang sama. Contohnya, gambar baby tengah mandi dalam bath tub atau baldi dan ambil gambar dekat kereta keluarga.


Klise kan? Mesti korang ada jugak gambar korang waktu kecik-kecik tengah mandi dalam besen ataupun tub mandi baby tu. Betul tak? Jangan tipuuu. Hahaha. Nak tahu lagi 14 pose yang biasa ibu bapa ambil waktu anak-anak masih kecil? Nah baca dekat bawah.


15 Pose Gambar Anak-Anak Yang Selalu Ibu Bapa Ambil



Setakat ni, aku baru buat yang nombor satu dekat Aneeq. Hahahha.



 

3 comments:

Shahida Dzulkafli said...

comey je model dlm gmbr tu..

TunSha Ayunie said...

Rindunya zaman kecik !!

Fadzi Razak said...

Shahida: Hehehe tak tahu lah gambar sape tu

Tunsha: Aku pun rindu. Bestnye time kecik-kecik dulu kan?