Thursday 21 May 2015

Spotify Premium Percuma Untuk Pengguna Hotlink

Aku biasanya bila buat kerja, tak kisahlah assignment ke atau kerja blog buat review atau contest ke, aku kena dengar lagu. Bila dengar lagu baru feel datang nak gerakkan tangan, nak gerakkan otak. Kalau tak dengar lagu tu, rasa macam tumpul je. Bila Spotify mula diperkenalkan, memang aku antara orang yang pertama download apps Spotify dalam phone dan jugak dalam laptop aku. Tujuannya hanya satu, dengar music bila aku buat kerja. 

Spotify Premium Free

Tapi disebabkan aku ni tak cukup duit nak beli apps Spotify Premium ni, aku pakai Spotify yang percuma tu je. Yang tak bestnya tentang Spotify percuma tu, kejap-kejap ada iklan. Kejap-kejap ada iklan. Kadang-kadang iklan dia lama pulak tu. Stress jugak aku. Bila ada iklan tu, spoil sikit la feeling dan mood untuk buat kerja tu.

Baru-baru ni aku ada baca, sebenarnya kita boleh je dapatkan Spotify Premium -- yang tak ada iklan tu -- secara PERCUMA! Melompat aku bila baca. Korang nak tahu macam mana nak dapatkan Spotify Premium secara PERCUMA? Boleh pergi ke website dekat bawah ni.




Memang berbaloi-baloi!



No comments: