Thursday 21 May 2015

21 Kereta Beetle Yang Diubahsuai Secara Unik

Bagi kaki gila kereta Wolkswagen, aku rasa korang kena add friend Negawsklov Vw Cult ni. Sebabnya, dia ni geng-geng kaki Wolkswagen. Geng diaorang ni selalu jugak buat konvoi naik kereta-kereta Wolkswagen pergi jalan-jalan dalam Malaysia dan jugak ke luar Malaysia. Salah seorang daripada geng diaorang ni kawan aku. Dan bila aku tengok kereta-kereta dan van-van lama Wolkswagen diaorang ni, aku rasa macam wow! Cool gila. 


Modified Beetle Wolkswagen

Tapi apa yang aku tengok, kereta-kereta dan van-van geng-geng Negawsklov tak adalah diubahsuai gila-gila macam gambar dekat atas ni. Kebanyakan kereta-kereta dan van-van geng Negawsklov jenis yang lama-lama. Diaorang cari kereta-kereta second hand dan beli daripada seller. Harga tak kisah sebab dah minat kan.

Baru-baru ni aku ada baca satu artikel pasal kereta Beetle yang dah diubahsuai gila-gila. Ada yang dah diubahsuai sampai ada udang galah dekat gambar di atas, ada yang dicat macam Herbie dan ada yang paling rare, diubahsuai jadi tembikai. 

Kalau korang nak tengok 21 kereta Beetle yang telah diubahsuai jadi macam-macam benda, korang boleh tengok dekat website di bawah ni.





Aku paling suka yang nombor 13. Nampak macam tak logik tapi diaorang dah buat pun. Hahahha.


 

 

No comments: